Červenec 2010

27.7.2010 Výlet do jeskyně Pekárna

28. července 2010 v 9:18 Aktuality
Další pěkný prázdninový den-vyzvedli jsme Jindřišku v Mokré-Horákov i s jejími šeltičkami a vydali se na procházku do okolí. Došli jsme až k jeskyni Pekárna,která je proslulá historickými nálezy,vymáchali jsme se v potoce a na závěr si dali oběd u Jelena.
Fota ZDE

20.-24.7.2010 Dovolená ve Zbořeném Kostelci

25. července 2010 v 16:41 Aktuality
Letos jsme se rozhodli pro dovolenou v tuzemsku...Falco je na cestování ještě malý... a přestože jsme původně chtěli vzít Donnu někam k moři, zvítězila nakonec naše řeka Sázava. Ubytování jsme si zajistili v menším penzionu U Holubů ve Zbořeném Kostelci.
První výlet jsem podnikla s Eliškou a s oběma psy na nedaleký zámek Konopiště..ušli jsme asi 15 km. Falco na to,jak malé je to ještě štěňátko zvládal cestu skvěle..občas jsme odpočívali, ale byl moc šikovný a běhal stále za Donnou...všechno chtěl prozkoumat s ní..Šli jsme krásnou krajinou a mimo jiné kolem trampské osady Měsíční údolí. Pak jsme si prošli park kolem Konopišťského zámku (medvěda jsme bohužel neviděli,protože byl zalezlý) a prohlédli jsme si Růžovou zahradu. Na závěr jsme si dali v hospůdce lívance s borůvkami a palačinku se zmrzlinou-tak dobrou, že jsme si ještě nechali dát dva kopečky do kornoutu na cestu. A pak už pro nás přijel Jarek a odvezl nás "domů".

Fotky z tohoto krásného výletu jsou ZDE

Druhý den jsme se rozhodli, že si sjedeme nejhezčí část Sázavy -z Týnce nad Sázavou do Pikovic. Samozřejmě u toho nemohli chybět ani naši psi! :-)
Půjčili jsme si tedy pětimístný raft od firmy Bisport a vyrazili jsme v tomto obsazení: děti Eliška, Ondra, Martin, dospělí já a Jarek a psi Donna a Falco. Naše rodinka se psy budila náležitou pozornost a mě jenom mrzí, že foťák musel být uzavřený v barelu :-) Bylo to super, sjeli jsme i tam kde se jiní máchali-přece jen je raft stabilnější než kánoe. Ale objevila jsem, že jsme přece jenom byli vyfoceni:-)))
Podívejte se ZDE.
Zpátky jsme se svezli vláčkem-Posázavským Pacifikem. Psi zvládali oba dva vše skvěle a pro Falca to celé byla super socializace:-)))
sázava

Třetí den byl pro psy odpočinkový...starali se o ně kluci a my větší jsme si udělali delší kolovýlet. Ale po návratu jsme vzala oba psy na procházku k Sázavě a vznikly tyto krásné fotky.
Fotky z procházky u řeky Sázavy ZDE

Čtvrtý den jsme si zajeli na zámek do Vlašimi a prošli si krásný zámecký park-fotky ZDE

9.a10.7.2010

25. července 2010 v 16:25 Aktuality
Tak Falco se u nás krásně zabydlel. Řádí s Donnou na zahrádce i doma,podniká výlety s dětmi do Zamilce a blízkého okolí a absolvoval také návštěvu u babičky a dědy v Kvasicích, kde se skamarádil s dalším psem-irským setrem Kirou. Vše jsme poctivě zdokumentovali a tak se můžete podívat na obrázky...

Fotky z řádění na zahradě a výlet do Zamilce ZDE

Fotky z návštěvy ve Kvasicích ZDE

3.7.2010 Koupání v Brněnské přehradě

7. července 2010 v 14:24 Aktuality
Falco se u nás pěkně zabydlel a s Donnou vytvořil nerozlučnou dvojku. Miluje řádění na zahradě a moc se mu líbí ve vodě v nafukovacím bazénku:-) Tak jsme se v těch horkých letních dnech vydali zaplavat si i na Brněnskou přehradu. Kluci s Donnou plavali jako o závod a malý Falco nám taky ukázal, že plavat umí:-)

1.7.2010 Ferrero Rocher (Falco) je doma :-)

7. července 2010 v 12:13 Aktuality

Vě čtvrtek 1.července jsme jeli s klukama a Jindřiškou do Dětmarovic do chovatelské stanice Great Lady pro náš nový přírůstek. Je to bluemerlový pejsek Ferrero Rocher. Pomuchlovali jsme se tam ještě s dalšími krásnými štěňátky, podepsali smlouvu a už jsme byli v autě..já s Ferrerem na klíně..za volantem Jindřiška...a už jsme jeli...Po cestě jsme se domluvili, že pejskovi budemem říkat Falco, protože je to opravdu pes jako z pohádky. Je nádherný, má krásnou stříbrnou merle barvu, nádherně syté pálení a ty oči!!! Obě jsou stejně dvoubarevné, vždy větší spodní část duhovky náderně modrá,vrchní část hnědá. Cesta probíhala naprosto v pohodě, i když Falco toho moc nenaspal- ze tří hodin jízdy spal sotva čtvrt hodinky. Ale byl moc hodný a cestu zvládl suprově. Doma už na nás čekala Donička a chvilku po seznámení už přijala Falca za vlastního:-)